Algemene informatie

COBRAbeurs 2018

Belangrijkste les(s) van COBRAdagen 2016:

COBRAbeurs gaat weer terug naar het Atrium!

Op verzoek van de sponsoren 2016 gaat de COBRAbeurs weer terug naar het Atrium. Uiteraard zullen hier ook de koffie- en lunchpauzes plaats vinden én de COBRAborrel.

Parallel programma voor OK- assistenten

Wegens succes herhaald, speciaal voor OK-assistenten: een door sponsoren verzorgd (hands-on) programma, dat plaatsvindt tijdens het parallel programma op vrijdag 13 april op de COBRAbeurs in de stand van de sponsor.

Ook dit jaar zal de opzet zijn:


Wij denken dat dit onderwijs binnen de mogelijkheden van de Gedragscode Geneesmiddelenreclame (CGR) past. Mocht u met oog op de Gedragscode Geneesmiddelenreclame hier niet aan mee kunnen werken dan hebben wij daar uiteraard alle begrip voor.

COBRAQuizz

Om ook dit jaar opnieuw de interactie tussen COBRAsponsoren en COBRAdeelnemers te bevorderen wordt op donderdag 12 april de COBRAquizz georganiseerd.

Hoe werkt het:

 

Heeft u belangstelling voor de COBRAbeurs?

Klik hier voor een pdf van de sponsorbrochure.
Klik hier voor het sponsoraanmeldingsformulier.

Uiteraard kunt u ook contact opnemen met Barbara de Jong. Barbara organiseert namens het organisatie comité de COBRAbeurs. Cor de Kroon en Jurgen Piek denken, afhankelijk van wens en noodzaak, op de voor- of achtergrond mee.

Nu even geen tijd om de sponsorbrochure te lezen?
In het kort bieden wij de volgende Sponsorpaketten:

 

m2
(kale ruimte)

gratis
badges

PLATINA

€ 19.000

18

6

GOUD

€ 12.000

14

4

ZILVER

€ 8.000

12

3

Sponsor

€ 5.000

8

2

Contributor

€ 3.000

6

2

 

COBRAdagen secretariaat & organisatie

Barbara de Jong, NewBrooklyn
0346 – 767 236
info@COBRAdagen.nl
www.cobradagen.nl
@COBRAdagen (#COBRA18)